• Bedrijfsadministratie

    calc en telraam
  • Bedrijfsadministratie

Wij begrijpen als geen ander dat u wel iets beter te doen hebt met uw vrije tijd dan aan uw administratie te zitten.

Daarom begeleiden en ondersteunen wij u graag met uw administratie.

Niemand wil tenslotte teveel belasting betalen. Wij niet en wij ook voor u niet!

Onze service bij het voeren van uw bedrijfsadministratie omvat onder andere;

  • Periodiek sorteer- en boekwerk,
  • Jaarrekening (samenstellen balans en winst- en verliesrekening)
  • Aangiften omzetbelasting
  • Aangiften inkomstenbelasting van de vennoten en / of eigenaar en / of directeur(en) van de onderneming en diens partners,
  • Aangifte winst- en/of vennootschapsbelasting,
  • Maken jaarlijkse uitdraaien en retour leveren bescheiden,
  • Periodiek bezoek aan uw bedrijf en besprekingen,
  • Periodiek bezoek aan ons bedrijf en besprekingen,
  • Begeleiding bij controle van bevoegde instanties en
  • De bespreking van de jaarrekening.

Kleinere werkzaamheden, zoals telefonische en/of mondelinge korte toelichtingen of een periodiek bezoek worden door ons altijd kosteloos gegeven.
Natuurlijk worden intake gesprekken ook nooit doorbelast.

Indien wij additioneel een declaratie verstrekken naar aanleiding van meerwerk, dan maken wij dit altijd van te voren kenbaar.
Hierdoor zult u van ons achteraf nooit een onverwachte declaratie ontvangen en wij merken dat deze werkwijze door onze klanten bijzonder op prijs wordt gesteld.

Voor onderstaande additionele werkzaamheden (meerwerk) hanteren wij standaard tarieven. (tarieven 2018)
450,00
65% van de resterende termijnen
900,00
250,00
200,00
100,00
vanaf 40,00*
tot 125,00*
* Klanten met financiële administratie ontvangen 25% korting op onze uurtarieven boven de € 75,00.
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Voor de kosten voor het voeren van een gedegen loonadministratie verwijzen we naar Salarisadministratie.